TB Wanhoihin

Tässä onkin vierähränyt jo viikko jos parikin kun viimeksi olen päivitellyt tänne mitään. Ajattelinkin palata ajassa sen verran taaksepäin ja vilkaista millaiset kynnet minulla oli silloin wanhojen tanssien aikaan, kun niitä kynsiä olin jo aiemmin täällä blogissakin suunnitellut.



Tein niistä vähän tumman sävyiset kuten aiemmassa suunnitelmassa ajattelinkin. Muita muutoksia alkuperäiseen ideaani oli tuo nimettömän glitter, joka oli tarkoitus jättää kokonaa pois mutta muutin mieleni x) Timanttien päälle laitoin aika reilusti (ehkä liikaakin..) geelilakkaa, mutta ainakin eivät timantit tanssiessa lennelleet! xD
Kokonaisuudessaan wanhojen päivä sujui hyvin ja päivä oli, kliseisesti sanottuna, oikein ikimuistoinen. Ja onneksi niin, sillä kyllähän sitä päivää oltiin meidän kaikkien kakkosten kanssa kauan suunniteltu ja nähty paljon vaivaa. Wanhoja edeltävänä päivänä jäimme koristelu ryhmän kanssa vielä tanssiharjoitusten jälkeen koristelemaan salia. Askartelimme mm. lastunauhasta ruusukkeita, joilla kiinnitimme koristekuitu kaitaliinoja kaiteisiin.
Koristeluiden jälkeen minulla oli tarkoitus etsiä jostain kaupasta vielä matte top coat -lakkaa, mutta koska oli jo sen verran myöhä se jäi hankkimatta :(. Toisaalta tuo manikyyri taisi toimia ihan hyvin ilman sitäkin, vai mitä luulette?

Yritän olla tästä eteenpäin vähän aktiivisempi, mutta en lupaa mitään.. tässä kahden viikon päästä minulla on nimittäin biologian yo-kirjoitukset, joten vietän paljon aikaa nenä kiinni kirjassa ja muiden kouluhommien parissa. Mutta katsotaan sitten viimeistään ensi kuun puolella mitä olen saanut aikaan :) Kohtahan se pääsiäinen ja pääsiäislomakin onneksi koittaa :D

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kaviaarikynnet

Uusi vuosi, uusi vuosikymmen ja uudet haasteet

Maastokuvio kynnet